با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ بیشترین بودجه را به توسعه فناوری اطلاعات اختصاص داده‌ایم
زیارت عاشورا

علی زرافشانمعاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش بیشترین بودجه را به توسعه فناوری اطلاعات اختصاص داده است.

به نقل از مهر:علی زرافشان در کارگروه بررسی مسائل تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، به اهمیت نقش آموزش و پرورش در تحقق چشم انداز 1404 اشاره کرد و گفت:مسئولیت ما معلمان در ستاد آموزش و پرورش بسیار زیاد است

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این که آینده جهان در اختیار کشورهایی است که توسعه یافته و فعال هستند، افزود: توسعه اطلاعات آموزش و پرورش به عنوان دستگاه پیشران بیشترین بودجه را به خود اختصاص داد با استفاده از این تفاهم نامه می توانیم برنامه های آموزش و پرورش را عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: در این تفاهم نامه کمیته هایی تحت عنوان زیرساخت و خدمات، امنیت و دسترسی، محتوا و شبکه رشد، آموزش و شبکه شاد، تجهیزات و سخت افزار مدارس همچنین سامانه های مختلف تبیین شده است.

زرافشان با بیان این که هر کمیته با یک دبیر هدایت می شود افزود: جشنواره تولید محتوا در آموزش و پرورش برای توسعه برنامه های فناوری برگزار شد چرا که در پایه ششم و در درس کار و فناوری برای ایجاد ایمیل های دانش آموزی باید همکاری دو جانبه وزارت ها دیده شود.

زرافشان خاطرنشان کرد: توسعه شبکه ملی مدارس، توسعه فناوری های نوین در خدمت آموزش و پرورش، توسعه محتوای آموزشی مبتنی بر فناوری، توسعه و ارتقا منابع انسانی و خدمات دولت الکترونیک از مصوبات و برنامه های تفاهم نامه بین دو وزارت است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: با دانشگاه فرهنگیان تعامل بسیار خوبی داریم به طوریکه در سال 95، 25 هزارمعلم جدید وارد آموزش و پرورش می شوند.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:, | 9:23 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |